Då var det dax igen!

Jag kommer nog mest att skriva om fotografering, tårtor och mat på denna bloggen känner jag :-)
Och i helgen var det dax för nya utmaningar inom tårtdekorering. Fick beställning på en tårta som skulle vara till  en fd plåtslagare. Huvudet börja snurra igång och ibland vet jag inte var jag får allt ifrån.
Det är väl någon från där uppe som hjälper mig ;-)
Men jag kom fram till att jag skulle försöka mig på att göra locket som en plåt och sen göra en plåtsax brevid. Efterhand kom jag på idén att öppna upp "plåten" som om den var uppklippt med plåtsaxen.
Resultatet ser ni nedan :-)

Fick en beställning på en tårta till en 20 åring. Där jag vet att sminket är väldigt viktigt :-) så det var ju klart att hennes tårta skulle ha temat smink :-)

Och vår lilla systerdotter blev 2 år och ville ha en Pippitårta. Och av henne fick jag den bästa betalningen man kan få =) Hela hon lyste av glädje när hon såg sin Pippi tårta. Vår söta lilla I <3

Ta hand om er!
Kram!

/Ann-Louise

 






Kommentarer
Postat av: Joanna Jakobsson

Den var jättefin och god! Det är verkligen jag :P

2011-10-03 @ 12:20:09
Postat av: Christel

Sminktårta me like!! :)

2011-10-24 @ 22:08:42
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0