Helg igen och två nya tårtor :-)

Har inte så mycket att säga om dom. Fick göra min första Barbapappatårta :-)
Och att få göra en tårta till cykelfesten som var i helgen  var bara roligt. Hade först svårt att hitta på något roligt. För att göra en enkel cykel på tårtan är för tråkigt för min del :-) och för dom som skulle ha den ;-)
Då kom jag på idén att göra tårtan som en tuborgkapsyl fast med texten cykelfest och var festen skulle vara, Genarp.
Blev väldigt nöjd. Och fyllningen blev mörkchokladmousse med hallonkompott. 

Idag fick jag äran att ta gravidfoto på en kompis :-) Skit kul!! Nu ska jag titta igenom dem och ta ut dem bästa. Ska bli så roligt. Älskar det här med fotografering! Det dyker nog upp några bilder här snart :-)
Ha en trevlig vecka!
Kram!
/Ann-Louise






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0