Regn,Regn och ännu mera regn

Idag skulle jag har fotat en familj i Alnarps parken. När jag körde dit så tänkte jag, perfekt väder för att fota i. När jag nästan var framme så  fylldes plötsligt himlen med mörka moln och det började blåsa och regna
 Det var bara att ställa in det hela. Var ganska trött på detta regn just då, men när jag kom hem och började titta på mina fotografier jag har tagit i sommar så fick jag lite sommar känsla tillbaka. För det har ju faktiskt varit soliga dagar också. Men det är så lätt att glömma dem när regnet bara öser ner.
Skulle ha satt in några foton jag hade tagit idag. Men eftersom det inte blev några så kommer det istället lite foton jag har tagit när det var fint väder denna sommar. Hoppas det ger er lite av känslan att det fortfarande är sommar.
Glad sommar på er!

Kram,

/Ann-Louise

                                         







































Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara bilder! =)

2011-08-09 @ 08:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0