Hemsida

Nu har jag inte bara en blogg utan idag har jag även skapat en hemsida. Har blivit en del skapande på datorn. Inte alls likt mig. men jag får erkänna att det faktiskt är roligt. :-) Är inte världs bäst på det, men jag blev glatt överaskad av mig själv. Gå gärna in och titta på www.sjostedtskok.vpsite.se
Nä nu börjar huvudet bli trött av att suttit framför skärmen hela eftermiddagen. Nu får jag gå och göra något annat. T.e.x mitt andra lilla projekt som jag inte kan berätta för mycket om än. Efter lördag den 20 aug så kommer det nog upp en bild på det :-)
Ha en bra dag!
Kram!

/ Ann-Louise



Dumle, barnsligt gott!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Denna läggs också till bland favoritsidorna!

2011-08-16 @ 07:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0